laupäev, 2. märts 2019

Kurbus (veebruar 2019) - luule

Päike ei paista, kurb on meel...
täna kuidagi olen eksinud teelt.
Miks küll distantseerun ja kõik tundub nii kauge
Ei ma ei ütle, ei ma ei karju....ma lihtsalt hääletult nukrusse vajun.

Tahan tagasi rajale, kus unistused samm-sammult täituvad
Tahan õnne, nalja - ja naeru!

---

Mul kolmandat päeva valutab päev..
mõtted ei lenda, leppida ei tea.

Ma solvusin ja sa solvusid ka,
egoism võidutseb - ei anna alla ta.

Üks lahkheli ja ongi kõik läbi..
mul enda hinge liig ruttu kinkimise eest on häbi.

Nüüd ründab mind üksindus, kaotusevalu
mul hing tahab lõhkeda...ei anna asu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Argumenteeritud suhtluse koolitus

Argumenteeritud suhtlus. Käisin koolitusel. Panen kirja märksõnad, et teemat vahel uuesti meelde tuletada. Suhtlus koosneb neljast etapist: ...